  • Data: 2003-06-05 13:30:51
    Temat: Re: BZ WBK ING??
    Od: "JaKi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Vakh" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bbmqgt$lp8$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ta, poziom jakości obsługi już zsynchronizowali, gdyby od jutra
    pozamieniali
    > szyldy, to nikt by nie zauważył różnicy :-)

    Niestety :-/ Dzis wybralem sie zamknac konto w ING BSK - na pytanie czy
    musze oddac karty pani powiedziala mi ze tak - spytalem sie czy moge
    zastrzec je i zamknac konto - pani sie spytala czy je zgubilem - zgodnie z
    rzeczywistoscia powiedzialem ze nie, ze je mam. No to pani sie uparla ze ani
    mi nie zstrzeze kart ani mi nie zaknie konta :-/ bo bylem na tyle
    prawdomowny ze sie przyznalem ze karty sa. Nawet argument ze zycze sobie
    zastrzec karty bo mam podejzenie ze zostaly zeskimowane nie wywarl wrazenia
    na pani - jak najeta "gledzila" - "Powiedzial pan ze karty sa w domu" :-/
    Trzeba sie z nimi jak najszybciej pozegnac.

    --
    JaKi