    From: "PiotR" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZ WBK ING??
    Date: Fri, 6 Jun 2003 08:27:55 +0200

    > Jutro w ramach atrakcji pojde ich pognebic - w razie jak mi powie ze nie
    > zastrzeze mi kart, to poprosze o potwierdzenie tego faktu na pismie z
    > dodatkowa adnotacja ze przejmuje wszelkie zobowiazania za transakcje :)
    > Ciekawe co zrobia :)

    wszystko zalezy od dysponentki
    odebralem w ING karte dla zony ktora jest pelnomocnikiem do konta
    bez zdawania starej
    powiedzialem ze karta jest w domu i nie zamierzam drugi raz przychodzic
    dysponantka poprosila bym karte sam przecial a na odwrocie potwierdzenia
    odbioru karty napisalem ze stara karta zostala zniszczona

    moze po prostu byles nie mily dla swojej dyspnentki?

    PiotR