  • Data: 2010-07-13 19:00:36
    Temat: Re: BZ WBK i okres wypowiedzenia przy zamknięciu rachunku
    Od: Krystek <s...@k...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-13 08:24, Bogdan B. pisze:

    > W kwietniu też wypowiadałem konto24.pl do którego kiedyś była Allekarta.
    > Okres wypowiedzenia 6 tygodni.

    No i faktycznie. Wziąłem w garść umowę, a tam zapis, że okres
    wypowiedzenia jest określony w regulaminie prowadzenia kont dla ludności
    - w nim napisane, że termin wypowiedzenia to 6 tygodni. Poszedłem do
    banku, zapłaciłem w kasie te 15 złotych i mam nadzieję, że więcej już
    nic z tytułu zamknięcia rachunku Konto24.pl do AlleKarty nie będę musiał
    robić. Tak czy siak bank na tej operacji zamknięcia stratny nie jest.

    K.