  • Data: 2006-10-08 19:38:56
    Temat: Re: BZ WBK nie aktualizuje danych w BIKu
    Od: Biod <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mógłbyś przytoczyć jakiś przepis mówiący o tych 30 dniach? Przeczesałem
    > stronę BIK ale nie znalazłem nic o tym.

    To dane poufne - na stronach BIKu nie znajdziesz.

    > Albo jest status OK, tylko Pani w banku w którym starałem się o kartę nie
    > umiała tej informacji odczytać.

    Status może być ok, ale kwota zaległości może być 300 zł. To się nie
    wyklucza. Skoro Pani mówiła o 31 lipca to miałeś pecha, widocznie wtedy
    bank wysyłał informacje o rachunkach do BIK, a Ty nie zdążyłeś tego
    spałcić. Kolejna aktualizacja danych powinna sprawę załatwić.

    zdrówko,
    Biod