  • Data: 2010-04-18 14:26:49
    Temat: Re: [BZ WBK] nowa kk: MasterCard Payback
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > tak, ale przecież nie pojedziesz na jedną stację po paliwo, na drugą
    > po płyn a na trzecią po promocyjnego hot doga...czas również kosztuje

    ale co tu zmeniaja punkty?
    Gdyby ich nie było, to kupowałbys wszystko na innej stacji?

    > prywatnie tankuję na Neste lub Lukoil, a firmowe auto na BP, bo tam są
    > punkty a cena paliwa lub płynu mnie nie interesuje...z pewnością na
    > stacjach wiedzą, że klient korporacyjny kupi płyn lub myjnię chociaż
    > ich wcale nie potrzebuje; stacja zarobi, człowiek dostanie punkty (do
    > wykorzystania prywatnie), korporacja za to zapłaci i całość doliczy do
    > ceny, którą płacą konsumenci...

    ja prywatnie tankuje na BP, firmowo równiez na BP.
    Płyny kupuje poza stacja, chyba, ze musze.
    Myjka - bardzo chetnie na stacji.
    Ale chyba nie chcemy sobie wmowic, ze wszyscy, poza firmówkami tankuja na
    Neste? Nie przesadzajmy, ze dla kazdego wazne jest 3zł zaplacone wiecej na
    baku paliwa. Po masło tez jezdzisz do 5 sklepów sprawdzic cene?

    > tak, ale przy przelewach nie ma już punktów, mam kk citi i
    > wykorzystuję ją TYLKO do przelewów, na innych mam albo cashback albo
    > lepsze kursy walut

    ostatnio panienka namawiajaca mnie na te karte w REALu mowiła, ze za
    przelewy tez sa.
    Własciwie nie wziałem jej z dwóch powodów - opłata roczna (mniej wazny) i
    koniecznosc wykonywania tych operacji przez telefon, zamiast przez net z
    dostepem do historii (jakos juz nie umiem sie przestawic na takie sposoby)

    > tam gdzie najkorzystniej, a jak do tego dadzą punkty to ok, jeżeli nie
    > to trudno

    Czyli karteczka, spisujesz sobie ceny i sprawdzasz w ilu sklepach? 2,3,5,
    10?

    > bo płyn + punkty kosztuje 2-3x więcej niż płyn bez tych punktów

    Nieprawda.
    Kup na stacji plyn z punktami i bez punktów i zobacz, jaka wyjdzie róznica
    w cenie! :)