eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZ WBK-okradają mnie! Ściągają grosze jako prowizje bankową a mam saldo 0zł! › Re: BZ WBK-okradają mnie! Ściągają grosze jako prowizje bankową a mam saldo 0zł!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: konsultant <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZ WBK-okradają mnie! Ściągają grosze jako prowizje bankową a mam
    saldo 0zł!
    Date: Sun, 09 Jan 2011 22:30:37 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <igd9du$5n0$1@inews.gazeta.pl>
    References: <igcnbk$3lr$1@inews.gazeta.pl> <igcns6$4or$1@inews.gazeta.pl>
    <igcp5i$vo2$1@node1.news.atman.pl> <igcr3g$fc7$2@inews.gazeta.pl>
    <igcrbb$fvl$1@inews.gazeta.pl> <igcu1l$1u1$12@inews.gazeta.pl>
    <igd86l$1fk$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@v...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 116.22.rev.vline.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1294608638 5856 217.76.116.22 (9 Jan 2011 21:30:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Jan 2011 21:30:38 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <3...@v...googlegroups.com>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: konsultant121
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.6b) Gecko/20031205
    Thunderbird/0.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:544379
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Tomek z Wawy napisał:

    > On 9 Sty, 22:09, konsultant <k...@o...pl> wrote:
    >
    >
    >>Złodzieje!
    >
    >
    > Jeśli już to Ty jesteś złodziejem, bo okradasz innych klientów banku
    > nie płacąc należnych bankowi prowizji - takie podejście Ci się podoba?
    > To nie rób im tego co tobie nie miłe :)
    >
    > Akurat BZWBK uważam ma bardzo dobry system rozwiązywania reklamacji w
    > temacie takich opłat i prowizji. Co prawda powolny, ale skuteczny.
    > Kiedyś otworzyłem tam konto by zrobić tylko jeden przelew. Konto miało
    > być od razu po tym zamknięte, ale nie dopilnowałem by dostać to na
    > papierze i po dwóch latach dostałem pismo, że konto zostanie
    > zamknięte, a ja mam uregulować należne opłaty. Napisałem do rzecznika
    > klientów maila z opisem sytuacji i po miesiącu dostałem list od
    > kierownika mojego lokalnego oddziału, że wszystkie prowizje zostały
    > anulowane i liczą na udaną współpracę w przyszłości oraz przeprosiny
    > (chociaż to ja nabroiłem!).
    >
    > Więc uważam, że akurat BZWBK ciężko nazwać złodziejem... A była to już
    > nie pierwsza taka sprawa z nimi i zawsze szli na rękę.

    No dobrze ale mając konto internetowe jeszcze mam się udawać do banku
    dowiedzieć się za co i kiedy i z jakiego powodu obciążyli mi konto.
    Nawet nie mogą mi tego sprawdzić i mailem wysłać. Nie otrzymałem żadnej
    informacji dotyczącej zamiany mojego bezpłatnego konta na konto płatne,
    więc zamykam konto i piszę do rzecznika BZ WBK ( o ile rzeczywiście
    jestem winien n*7,50zł)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1