  • Data: 2002-08-29 07:19:57
    Temat: Re: BZDURA że SSL złamany
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Michale,

    To, ze jest dziura w serwerze Malegomiekkiego powoduje, ze SSL jest na las - po
    prostu mozna go obejsc, mimo ze dalej dziala. Jezeli do tego mozna wejsc na
    dowolne rachunki (nawet nie mowie o przelewach) to jest to wystarczajaco
    niebezpieczne i nie bardzo chce mi sie "luzowac".

    Ciekaw jestem, co na to polskie banki?