eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!wroclaw.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.pozna
    n.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "ARtek" <a...@i...ne.t.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BZWBK] -
    Date: Tue, 17 Feb 2004 12:29:51 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 20
    Message-ID: <c0su0d$6bl$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <c0sjt5$hkh$1@inews.gazeta.pl> <c0sn8o$6rg$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.116.30.170
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1077017423 6517 195.116.30.170 (17 Feb 2004 11:30:23
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Feb 2004 11:30:23 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:286006
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Opalski wrote:
    >> No i dziś pojawiło się u mnie uznanie na kwotę składki ;-) Jest to o
    >> tyle ciekwe, że gdyby dosłownie traktować mój list to o rezygnecji z
    >> "Twojego Bezpieczeństwa" tam nic nie było. Więc jakby się uparli to
    >> nie musieliby mi go wyłączać. Ale widocznie chcieli iść mi na rękę
    >> :-)
    >>
    > Ja złożyłem reklamacje telefonicznie
    takoż i ja

    > i po 3 dniach roboczych uznali
    > rachunek pobraną składką,
    takoż i mi

    > tak więc reklamacje rozpatrują szybko i
    > skutecznie.
    dziwisz się? parę tysięcy mocno wq..ych klientów - jest o czym myśleć.

    ARtek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1