eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[BZWBK] 323 - Zbyt krótki czas między użyciami tokena - proszę o radę :)Re: [BZWBK] 323 - Zbyt krótki czas między użyciami tokena - proszę o radę :)
  • Data: 2004-11-19 14:58:46
    Temat: Re: [BZWBK] 323 - Zbyt krótki czas między użyciami tokena - proszę o radę :)
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-11-19 12:08, WAM napisał(a) :
    > Przy zatwierdzaniu tokenem czegokolwiek w BZWBK dostaję taki błąd:
    >
    > *****
    > Operacja zakończona błędem !
    >
    > 323 - Zbyt krótki czas między użyciami tokena
    >
    > Nastąpiło zbyt szybkie powtórne użycie tokena lub nie wygenerował się
    > parametr "rozbieżność czasowa" dla tokena.
    > *****
    >
    > Token wydany był rok temu i nie był do tej pory użyty w systemie
    > transakcyjnym. Teraz podjąłem pierwszą próbę i zakończyła się błędem
    > j.w. Co zrobić aby to zaczęło działać??
    >
    > WAM

    Cóż, pewnie czas pomiędzy zegarkami w Twoim tokenie i w serwerze
    autoryzacyjnym rozjechał się bardziej, niż o 15 minut. Gdybyś wcześniej
    używał tokena, to przy każdej poprawnej operacji ustawiłby się ten
    parametr "rozbieżność czasowa", czyli serwer zapamiętałby, jaką macie
    różnicę w czasie i znów miałbyś pełne 15 minut zapasu.
    A teraz to już raczej z jakąś inforlinią z BZWBK musisz pogadać.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Skąd ja mogę wiedzieć, co się stanie ze mną jutro? Przecież człowiek