eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[BZWBK] BRAWA!!!Re: [BZWBK] BRAWA!!!
  • Data: 2002-01-11 21:34:11
    Temat: Re: [BZWBK] BRAWA!!!
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    co do wpadania transakcji do dnia juz przetworzonego to jest to już tylko
    sprawa informatyka, który przetwarza dzień w danym oddziale. Po prostu przed
    przetwarzaniem zatrzymuje się komunikację między BZWBK24 a ZORBĄ (pisze tu o
    oddziałach zorbowych czyli BZ).
    Komunikację wznawia się po zmienie daty w systemie na następny dzień i wtedy
    transakcja ta bez wględu na godzinę trafia do następnego dnia roboczego.

    Grześ


    Użytkownik "aquarius01" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a1ml0c$rqe$1@news.tpi.pl...
    > > To wszystko prawda, co jest napisane powyżej (niestety). Zjawisko jest
    > > bardzo proste do wyjaśnienia. Po prostu Softbank nie dograł
    oprogramowania
    > > między sobą. Skutek jest taki, że transakcje wpadają do zbiorów
    dziennych
    > > już PO przetworzeniu danych. Operacja jest w zbiorze dziennym,
    transakcja
    > > widoczna jako zrealizowana i wszystko jest cacy, tylko że ten zbiór
    > dzienny
    > > już nigdy więcej nie będzie przetworzony. Jedyny pewny sposób, to
    dzwonić
    > do
    > > oddziału, gdzie ma się rachunek i upewniać się, że przelew poszedł. Aby
    > mieć
    > > względną pewność proponuję wysyłać przelewy przez BZWBK24 (sic!) tak do
    > > 15-tej, kiedy oddziały są jeszcze przed przetwarzaniem. Wtedy (prawie)
    na
    > > pewno się zrealizują. Prawdopodobnie problemy znikną po konwersji do
    > ICBS-a.
    > > Mniej jest również problemów w oddziałach "SEZAM-owych" (dawnych WBK).
    >
    > I tu jest dobry moment aby zacząć faktycznie dyskutować, a nie pi....yć
    bez
    > sensu. Jak widzę tych kilka linijek wyżej to oprócz tego, że chce mi się
    > śmiać to jeszcze opadły mi ręce ( łubuduuuu ) - NIESTETY. Najłatwiej jest
    > oczywiście zwalić winę na oprogramowanie - trudno, da się to przeżyć.
    > Oczywiście nikt nie widzi swojej winy bo tak jest łatwiej. Każdy system
    jest
    > w jakimś stopniu idiotoodporny, ale widzę, że w niektórych przypadkach ta
    > "idiotoodporność" jest jeszcze zbyt mała aby ustrzec się od faktycznej
    > głupoty operatora. Sympatyczny kolego weź się w końcu do roboty, włącz
    > myślenie - to nie kosztuje - i powiedz szczerze, że znakomita większość
    > problemów z BZ24 to TWÓJ UDZIAŁ. Mówiąc krótko dałeś koleś przysłowiowej
    > dupy i stąd te wszystkie kłopoty. Mniemasz się WIELKIM Administratorem ?
    > Daleko Ci do administratora. Poucz się trochę, zrozum temat a sam
    dojdziesz
    > do wniosku co skopałeś.
    >
    > Następnym razem przed napisaniem czegokolwiek zastanów się z dziesięć razy
    i
    > przestań ośmieszać siebie i instytucję, w której pracujesz !!!!!!!
    >
    > niepozdro
    >
    > aquarius01
    >
    > "Myślenie nie kosztuje !!!"
    >
    > P.S. Ciekawe co na tego typu wywody powiedziałby Twój pracodawca lub
    > HelpDesk ?
    >
    >
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1