eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[BZWBK] [KK] Ki diabeł - Opłata za Pakiet "Twoje Bezpieczeństwo" ?Re: [BZWBK] [KK] Ki diabeł - Opłata za Pakiet "Twoje Bezpieczeństwo" ?
  • Data: 2005-10-28 23:42:10
    Temat: Re: [BZWBK] [KK] Ki diabeł - Opłata za Pakiet "Twoje Bezpieczeństwo" ?
    Od: trainer <t...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca wrote:

    > Hyhy, przeczytaj archiwum grupy ze stycznia tego lub zeszłego roku. :-)
    > Natomiast mogę się pochwalić, że po moim piśmie, małom, że przestali
    > naliczać, to jeszcze zwrócili mi składki :-)

    poszukałem na ich stronkach i znalazłem to:
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/13011
    nie wiem jak u was ale u mnie ogólne warunki ubezpieczenia czyli
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/owu_cpi.doc się nie otwierają
    też zamierzam pisać reklamację, ale ponieważ mam też inne karty k. to
    zastanawiam się czy nie olać całkowicie BZWBK (no właściwie punkty
    profit są jedynym argumentem, ale po podwyżce doładowań w Orange ten
    argument stracił 28% mocy)
    dla mnie to jest jak zdrada - niby w świetle prawa nic się nie stało,
    ale powód aż nadto do rozstania

    pozdro
    trainer