  • Data: 2004-07-19 19:50:09
    Temat: Re: BZWBK - Konto 24 Euro - problem
    Od: "G19" <gucio19@_NO_SPAM_hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    "valet" <v...@w...pl> wrote in message
    news:ccuhed$l29$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Mam pytanko do uzytkownikow tego pakietu, a wlasciwie samego rachunku
    > biezacego w Euro. Otoz zorientowalem sie ze nie sposob zasilic tego
    rachunku
    > przelewem zewnetrznym z innego banku w PLN. BZWBK odbija przelewy. W
    > oddziale nie potrafia mi pomoc, a infolinie ....szkoda gadac. Dzisiaj
    > dowiedzialem sie, ze prawdopodobnie mozna zasilic, ale tylko z
    prowadzonego
    > przez nich rachunku w PLN (jako przelew wewnetrzny). Dla porownania, mam
    tez
> [...]

    Moze chodzi o prawo dewizowe? Kiedy wykonujesz przelew wewnetrzny pomiedzy
    swoimi rachunkami, to Bank wie, ze konta naleza do tej samej osoby. Kiedy
    przelewasz z zewnatrz to takiej pewnosci juz nie ma i moze o to wlasnie
    chodzi. Prawo dewizowe jest w Polsce dosc zagmatwane: np. o tym, czy mozna
    przelewac pomiedzy rachunkami roznych klientow w roznych (innych niz PLN)
    walutach decyduje min. tytul platnosci - na banku spoczywa obowiazek
    sprawdzenia, czy jest zgodny z prawda a to moga zrobic tylko proszac klienta
    o dostarczenie dokumentow do oddzialu.

    G19