  • Data: 2002-08-08 15:59:29
    Temat: Re: BZWBK: Likwidacja zlecenia stałego do TPSA
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    blad wrote in news:3d52856c_1@news.vogel.pl:
    > Użytkownik "Robert"
    >
    > co znaczy nie okrzeplo - dziala po prostu jeszcze nie w calym kraju
    "nie okrzepło" znaczy, że niby juz dziala, ale zawodnie (patrz niedawne
    wątki, sorry, że nie podam linka), tj. BOKi jeszcze nie nabyły
    umiejętności skutecznego przetwarzania wniosków; ja znam możliwości
    swojego BOKu, dlatego chcę im dać parę miesięcy - niech się tym razem
    uczą na kimś innym (bo się parę razy przejechałem korzystając z nowych
    ofert)

    > a jak nie zadziala bo TPSA nie wystawi PZ - to twoj zysk, wystawia
    > pozniej to dostana pieniadze pozniej.
    Tylko że ja nie chcę dochodzić, czyja wina ani mieć żadnych dyskusji,
    chcę żeby się samo płaciło w terminie i zapomnieć o tym.