    From: "b...@b...com" <b...@b...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK Opłata za kartę
    Date: Thu, 9 Sep 2010 13:38:27 -0700 (PDT)

    On 9 Wrz, 21:54, "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Hej

    > Mam stare konto i nawet o tym myślałem aby zamknąć i otworzyć nowe
    > ale powiedzieli mi w oddziale że tak się nie da, musi upłynąć 12
    > miesięcy aby karta i tak była za darmo. Pewnie nawet jakby się
    > dało to i tak jest 30 dniowy okres wypowiedzenia starego konta i w
    > tym samym czasie nie założoną nowego.

    Nie wiem co za glaby tam siedza, ale tak nie jest. Mozesz miec i x -
    kont, ale tylko i wylacznie jedna karte Paybeck do jednego z nich
    wszystkich, o czym wczesniej pisalem. Mozesz, ale nie musisz zamykac
    konta. Otwierasz nowe, wystepujesz o karte Payback i nie ma dyskusji.
    Nawet nie ma sie co wdawac z tymi dzieciolami w romowe i dazyc trzeba
    do swojego. Jesli jest tak jak mowia to niech pokaza odpowiedni
    paragraf w regulaminie. No i jesli tak jest to ja jestem przestepca ;)
    Czas wypowiedzenia to odrebnie inna kwestia i nie wiaze sie z
    czymkolwiek poza kontem ktorego ono dotyczy. Konto nie jest promocja.
    Krotko - nie daj sie zwiesc, a jak cos to otworz via www, kaz wyslac
    do oddzialu banku w ktorym jestes a pozniej idz spokojnie podpisac
    papiery. Z glupota ludzka walczyc jest ciezko.

    > A co do Paybacka to mam już jedną kartę zarejestrowaną na siebie
    > czy to znaczy że nawet jakbym dostał tą kartę Payback z BZWBK to
    > nie zarejestruje ją ?
    >
    > Karte zarejstruja. Nie wiem jak dziala system system Paybeckowski i jak mowi
    regulamin. Moze jakos skanuja ilosc posiadanych kart po Peselu lub inaczej. Nie wiem,
    nigdy sie tym nie interesowalem. Moze jest tez jedno konto przypisane do jednej
    osoby, a zbierac mozna wieloma kartami. Nie wiem, musisz sie spytac. Skoro jednak
    lacza karty, to zdobadz MC z WBK, odbierz punkty, zastrzez a pozniej kaz przepisac
    juz do istniejacego konta.

    Jojo