  • Data: 2013-06-11 14:45:29
    Temat: Re: BZWBK Partner - czy wszystko tam załatwię?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-10 10:18, mrobak69<[!]>gmail.com pisze:
    > Czy w takiej placówce BZWBK Partner załatwie wszystkie sprawy związane z moim
    > rachunkiem i karta kredytową?
    >
    > chodzi mi konkretnie o:
    >
    > - likwidację/zamknięcie rachunku bankowego
    > - zamknięcie karty kredytowej

    Zadzwoń lepiej na infolinię. Serio. Pamiętam, gdy miałem problemy z
    logowaniem się do internetowego systemu zarządzania rachunkiem
    powiązanym z kartą płaatniczą BZWBK-u to musiałem ganiać do oddziału (i
    to do konkretnego, sprawę zgłaszałem przez infolinię).

    Generalnie w BuZetWuBeKu wiele spraw, które w innych bankach można
    załatwić przez infolinię, trzeba załatwiać w oddziale. Podobnie jest w
    BOŚ. Tyle, że w BOŚ na dodatek do różnych operacji nie mają formularzu i
    musisz wszystko pisać ręcznie na czystej kartce, łącznie z danymi
    teleadresowymi.

    K.

    PS: Ciekawe, gdzie się podziała osoba z BZWBK, która udzielała na
    pl.biznes.banki odpowiedzi na pytania dotyczące oferty banku. Pewnie po
    fuzji straciła robotę lub uznali, że taki pozytywny - bądź, co bądź -
    wizerunek banku komunikującego się z klientem przez Usenet jest
    niepotrzebny.

    --
    http://www.krystek.art.pl/