eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK Partner - czy wszystko tam załatwię? › Re: BZWBK Partner - czy wszystko tam załatwię?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK Partner - czy wszystko tam załatwię?
    Date: Tue, 11 Jun 2013 14:45:29 +0200
    Organization: krystek.art.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <kp7659$pji$1@node1.news.atman.pl>
    References: <e...@g...com>
    Reply-To: u...@k...art.pl
    NNTP-Posting-Host: 91-145-138-83.internetia.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1370954729 26226 91.145.138.83 (11 Jun 2013 12:45:29
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Jun 2013 12:45:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:592487
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-06-10 10:18, mrobak69<[!]>gmail.com pisze:
    > Czy w takiej placówce BZWBK Partner załatwie wszystkie sprawy związane z moim
    > rachunkiem i karta kredytową?
    >
    > chodzi mi konkretnie o:
    >
    > - likwidację/zamknięcie rachunku bankowego
    > - zamknięcie karty kredytowej

    Zadzwoń lepiej na infolinię. Serio. Pamiętam, gdy miałem problemy z
    logowaniem się do internetowego systemu zarządzania rachunkiem
    powiązanym z kartą płaatniczą BZWBK-u to musiałem ganiać do oddziału (i
    to do konkretnego, sprawę zgłaszałem przez infolinię).

    Generalnie w BuZetWuBeKu wiele spraw, które w innych bankach można
    załatwić przez infolinię, trzeba załatwiać w oddziale. Podobnie jest w
    BOŚ. Tyle, że w BOŚ na dodatek do różnych operacji nie mają formularzu i
    musisz wszystko pisać ręcznie na czystej kartce, łącznie z danymi
    teleadresowymi.

    K.


    PS: Ciekawe, gdzie się podziała osoba z BZWBK, która udzielała na
    pl.biznes.banki odpowiedzi na pytania dotyczące oferty banku. Pewnie po
    fuzji straciła robotę lub uznali, że taki pozytywny - bądź, co bądź -
    wizerunek banku komunikującego się z klientem przez Usenet jest
    niepotrzebny.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1