  • Data: 2003-04-25 06:26:02
    Temat: Re: [BZWBK] Przygody po zamknięciu rachunku :-) (długie)
    Od: "PiotR" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dzisiaj natchnęło mnie, żeby odebrać wreszcie w BZWBK 4,19 PLN z
    > zamkniętego w lutym konta mojej mamy (byłam pełnomocnikiem do tego konta).
    > Poszłam do oddziału, odstałam swoje w kolejce i mówię, że chcę wypłacić
    > nadpłatę z zamkniętego już konta. Podałam numer rachunku, a niedysponentka
    > mi na to, że mam dopłacić 3,13 PLN za prowadzenie konta . musiałam prosić
    o przybycie
    > kierowniczki, która na szczęście orientowała się, co to jest wypowiedzenie
    > umowy i bez szemrania wypłaciła mi te nieszczęsne 4,19 ;) No i co tu
    > wymagać kompetencji w sprawie jakichś skomplikowanych produktów bankowych,
> [...]

    a moze wlasnie o to chodzilo : by dysponentka zgrywala glupa by wyciagnac
    4,19 + 3,13 zl
    a skoro klienta nie dalo sie naciagnac to wtedy odegranie szopki z
    "dobra pania kierownik" ktora wspanialomyslnie oddaje klientowi
    to co jemu i tak sie nalezalo