  • Data: 2002-08-19 15:23:13
    Temat: Re: BZWBK Założyłem lokatę terminową i..
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Solarz" <s...@i...pan.wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:3D61074C.BF7EBE02@int.pan.wroc.pl...
    > Witam,
    > Założyłem lokatę terminową w BZWBK. Wyglądało to tak.
    > Podszedłem do okienka dysponentki i oświadczyłem, że chcę założyć dwie
    > lokaty terminowe poprzez przelanie pieniążków z RORu na lokatę.
    > Pani sprawdziła czy są pieniązki wypisała umowy. W umowie jest, że
    > wpłata jest przelewem z mojego konta. Podpisałem je ona też,
    > podziękowała mi i opuściłem bank. Teraz widzę, że chyba niedysponentka
    > tej lokaty nie założyła gdyż nie przelała pieniążków. Minęło parę dni,
    > nadwyżkę zlikwidowałem. Czy Bank ponosi za coś takiego odpowiedzialność
> [...]

    W regulaminie uslug dla ludnosci jest paragraf (§ 29 chyba) mowiacy
    o odpowiedzialnosci banku za nieterminowe wykonanie dyspozycji. Wydaje
    mi sie, ze jego podstawie mozesz zadac odszkodowania - jest ono ustalone
    w wysokosci oprocentowania za lokate jednodniowa za kazdy dzien zwloki.

    Z drugiej strony nie ekscytowalbym sie za bardzo ta mozliwoscia. W moim
    przypadku BZ WBK nie wykonal w terminie zlecenia stalego i juz od prawie
    trzech miesiecy walcze o chocby pisemne wyjasnienie tego faktu.

    Michal Letowski

    PS. Widze, ze Kolega z Wroclawia... Moge sie dowiedziec o jaki
    oddzial BZ WBK chodzi?