  • Data: 2010-10-28 12:40:37
    Temat: Re: BZWBK Zamknięcie rachunku opłata ?
    Od: knrdz <p...@v...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Damian Niusy pisze:

    > A co by było gdyby klient miał pecha i konto zamykał na początku
    > miesiąca i okres wypowiedzenia kończył by się np 2, a 1 i 2 to
    > sobota i niedziela i przelewu w danym miesiącu nie da rady zrobić

    Ja tak zamykałem. Drugiego czy trzeciego przelałem 1000, jak tylko
    wpłynęły przelałem wewnętrznym na oszczędne i stamtąd dalej (bo z
    oszczędnego pierwszy w miesiącu przelew jest darmowy, z w&z wszystkie
    płatne). Gdy wpłynęły do innego banku poszedłem zamknąć konto z datą 30
    tego samego miesiąca, bo w moim oddziale stwierdzili, że miesiąc to
    cztery tygodnie, więc 28 dni (zresztą nie ja wpisywałem termin
    wypowiedzenia a pracownica banku).