  • Data: 2002-01-08 16:47:48
    Temat: Re: BZWBK - chargowa
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slawomir Tobis" <u...@S...tobis.pl> napisał w wiadomości
    news:a1f46b$oo7$1@news.onet.pl...

    > Ja reklamowalem 2 razy. Za kazdym razem szybko, pelna kultura, raz nawet
    > list od pani dyrektor oddzialu z plyta kompaktowa "na oslode". W ogole to
    > wlasnie za obsluge, czyli "element ludzki" BZ WBK ma u mnie najwyzsza
    ocene,
    > jakkolwiek moj "profil" jest dosc specyficzny, np. bywam w banku w takich
    > godzinach gdy zazwyczaj nie ma kolejek.

    czy ta plyta to "XXX lat Cantoras Minores Wratislaabienses"? :-)jesli tak to
    maja niezly zapas - dali ja mamie jakie 7 lat temu za niezrealizowany
    przelew na co mama zrobila niezla "rozpierduche" w oddziale :-))) Dyrektor
    oddzwonil i przeprosil i podesla CD + wyjasnienie do odbiorcy przelewu. A
    niedysponentka bezczelnie powiedziala ze skoro przelew nie wyszedl to ona go
    dzis lub jutro pusci :-) - a byla to splata raty i dla tego tak mamie na tym
    zalezalo. Kielecki oddzial moze jest wyjatkiem chociaz COK tez nie lepsze bo
    po 7 latch obsluga rownie niekompetentna

    --
    JaKi