  • Data: 2004-04-05 07:30:12
    Temat: Re: BZWBK chyłkiem wprowadza ubezpieczenia do kart
    Od: Azazell <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertSA wrote:

    > Na tej dokladnie zasadzie dzialaja liczne kluby plytowe, ksiazkowe, itp.
    > Ja tak mialem w BMG Music Club w USA.
    > Tyle ze to jest okreslone w warunkach przystapienia. Nalezaloby zajrzec do
    > umowy i regulaminu prowadzenia konta w BZ WBK - moze tez sie cos takiego
    > znajdzie?
    >
    > Aaa, no i ceny sa b. atrakcyjne, przynajmniej w BMG. W BZWBK to tak raczej
    > srednio ;)

    a może po porstu należałoby zajrzeć do odpowiedniej ustawy, którą jakiś
    czas temu wprowadzili by zapobiec takim praktykom? zdaje się że stoi w
    niej że jak czegoś wyraźnie nie zamówisz a ci przyślą to możesz to
    zatrzymać i nie płacić im.
    oczywiście bank jest w tej luksusowej sytuacji, że w takim wypadku sam
    sobie ściągnie pieniądze z konta :)
    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

    - Na litość boską, królowo - zachrypiał - czyż ośmieliłbym się nalać
    damie wódki? To czysty spirytus.