    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK daje 150zł za konto <30
    Date: Sat, 01 Dec 2012 22:46:33 +0100
    From: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 01.12.2012 o 20:12 osa <w...@p...fm> pisze:

    > W skrócie:
    > - 150 zł w trzech ratach po 50zł przez 3 miesiące za wpływ, transkacje
    > w realnym świecie i w internecie
    > - konto <30 więc nie wiem czy wiekowi też mogą założyć

    wg mnie "wiekowi" też mogą założyć to konto, ale poprawcie mnie, jeśli się
    mylę:

    http://www.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/ms/konto_przed_3
    0_lp/regulamin_promocji_3_kroki_konta_30.pdf

    1. Uczestnikiem promocji może byc osoba spełniajaca łacznie nastepujace
    warunki ("Uczestnik"):
    a. w okresie od 19 listopada 2012 roku do 31 grudnia 2012 roku wypełni
    wniosek internetowy lub zawnioskuje telefonicznie o założenie Konta<30
    (,,Konto") z karta Visa Electron<30 lub karta MasterCard PAYBACK Multi
    (,,Karta") i usługami bankowosci elektronicznej BZWBK24
    b. w okresie ostatnich 12 miesiecy poprzedzajacych moment zawarcia umowy o
    Konto nie posiadała w Banku żadnego Konta osobistego (z wyłaczeniem Konta
    Walutowego lub Konta Oszczednosciowego)
    c. nie wniosła sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych przez
    Bank w celach marketingowych.

    [sas]