  • Data: 2002-12-14 11:49:59
    Temat: Re: BZWBK i konto24
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz loguje sie pierwszy raz do nowej wersji systemu i obydwa konta
    > opisane sa jako "Konto24".

    Od 8 września bodajże tak jest opisane :->
    Przynajmniej po wprowadzeniu ICBS'u do V Odz. tak mam.

    > Hmm, cos mi sie wydaje, ze Konto24 to jednak osobny rodzaj konta z
    > zdecydowanie innymi oplatami.

    No niby tak.

    > Ciekawe, czy to tylko zmiana w wyswietlaniu, czy bedzie to mialo tez
    > odbicie w oplatach.

    Nie tyle blad co "feature" ICBS'u - przynajmniej wedlug pracownikow
    placowki (Sw.Marcin). Kobieta mowi, ze u nich widac ze to jest konto
    studenckie ale klient widzi tylko "Konto24" i tyle. Poza tym nic jak
    dotad nie skasowali wiec jest ok - ja sie juz przezwyczailem.