  • Data: 2008-01-31 20:58:35
    Temat: Re: BZWBK kolejna żenada
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    news:5c6601b0-59bf-4e72-9797-c90882ab37ff@e23g2000pr
    f.googlegroups.com...
    Moze inaczej zadajemy pytania?

    No teraz to rozumiem, ze chcesz mnie obrazic...?
    Nie jestem sapiacym zboczencem, nie mam choroby tourette'a ani nic innego,
    co dyskwalifikowaloby mnie jako potencjalnego interlokutora
    telefonicznego.

    Ale moze z drugiej strony masz racje -- moze rzeczywiscie ludzie tam
    pracujacy nie rozumieja pytania o tresci: "Dzien dobry. Jak moge zalozyc
    konto24.pl?".
    Jak bys zadal to pytanie na infolinii? Moze sprobuje twojego sposobu...