eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłatyRe: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na
    opłaty
    Date: Fri, 30 Jan 2015 18:25:49 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 28
    Message-ID: <mageqt$90u$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    References: <b...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: ip-219-196.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv13.cyf-kr.edu.pl 1422638749 9246 87.239.219.196 (30 Jan 2015 17:25:49
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Jan 2015 17:25:49 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <b...@g...com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:610138
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "az.anonim" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:bed010e2-9431-41a9-ad6a-05ab3b85879f@go
    oglegroups.com...

    Dziś byłem w BZWBK zamknąć swój rachunek w GBP. Burdel jaki panuje obecnie w
    tym banku jest wręcz nie do opisania.

    Rachunku nie dało się zamknąć, bo "system nie przyjmował dziś zamknięć
    rachunków". Kartę do niego zastrzec się udało. Naprawdę zastanawiająca
    korelacja ze zmianą TOiP od 1 lutego, ale to pewnie jednak przypadek i
    skutek ilości zamykanych rachunków. No nic, zostawiłem oświadczenie, że ten
    rachunek jest do zamknięcia, z okresem wypowiedzenie 30 dni. Resztę mam
    gdzieś. I nie zamierzam utrzymywać w okresie wypowiedzenia średniego salda
    20 GBP.

    Ale to jeszcze nic.

    W trakcie mojej wizyty klientka otwierała limit w koncie (do dziś mieli
    jakąś promocję, że zerowa prowizja za uruchomienie w oddziale, przez net
    chyba i tak zawsze jest zerowa). Przy klientce pracownik banku dzwoni na
    helpdesk, czy jak decyzja kredytowa będzie dziś a podpisanie umowy i
    uruchomienie linii będzie w poniedziałek (klientce nie chciało się czekać),
    to dalej ma zastosowanie zerowa prowizja. Odpowiedź helpdesku: OCZYWIŚCIE
    TAK. Klientka wychodzi z banku. Po 10 minutach telefon od helpdesku, że
    jednak NIE. I że trzeba byłoby zapłacić prowizję. W oddziale ogólna
    konsternacja. Dzwonią do klientki żeby przyszła dziś ponownie, ale ona nie
    odbiera. Nie wiem co dalej bo się pożegnałem.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1