eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłatyRe: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na opłaty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK nie realizuje wniosków o zamknięcie rachunku i naciąga na
    opłaty
    Date: Fri, 30 Jan 2015 18:54:25 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 23
    Message-ID: <magggh$9ri$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    References: <b...@g...com>
    <mageqt$90u$1@srv13.cyf-kr.edu.pl> <8...@a...kjonca>
    NNTP-Posting-Host: ip-219-196.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv13.cyf-kr.edu.pl 1422640465 10098 87.239.219.196 (30 Jan 2015 17:54:25
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Jan 2015 17:54:25 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <8...@a...kjonca>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:610144
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:8...@a...kjonca...

    > Hyhy. Mi pani nie chciała zamknąć konta w EUR od ręki "bo to można tylko w
    > oddziale
    > macierzystym" Byłem jednak asertywny i powoływałem się na informację z
    > pisma, że "Mogą Państwo również wypowiedzieć umowę o konkretną usługę,
    > której dotyczy zmiana ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia
    > opłat." i w końcu się udało.

    U mnie panie nie były w stanie wygenerować tego zamknięcia, faktycznie mieli
    jakąś "awarię". Nawet wniosku o zamknięcie system im nie generował,
    zaadoptowaliśmy inny wniosek.

    Oczywiście pamiętam o tym, o czym wspomniałeś, dlatego z zainteresowaniem
    będę czekał na ewentualne naliczenie mi 2 funtów prowizji. :) Inna rzecz, że
    w tym oddziale mnie znają i pewnie jak system naliczy to to włożą w koszty
    oddziału, ale może uda mi się podejrzeć zanim rachunek zniknie.

    Bo USD i EUR zamykałem w grudniu bez problemu po 30 dniach zniknęły, a GBP
    trzymałem, bo jeszcze brałem uznanie w GBP na te kartę w styczniu (spór w
    PayPal).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1