    From: " jk" <j...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK - opłaty w
    Date: Wed, 1 Feb 2012 20:01:25 +0000 (UTC)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):

    > No właśnie to jest lepsze dla wydajności - nie liczy się opłat jednego
    > dnia dla wszystkich rachunków, tylko w każdym dniu miesiąca dla części.

    Dzięki. Naprawdę jestem zdziwiony. A kiedyś miałem tam nawet konto...
    Ktoś tu wyżej napisał o KK, ale tu też znajdziemy banki, w których dni
    pobierania są sztywne.

    A co do wydajności, to dochodzę do wniosku, że jednak bez sensu wyciągnąłem
    ten argument. Bo mimo wszystko są dwie strony:
    - albo w jednym dniu hurtem -> jedna - bardzo upraszczając - duża "operacja" i
    po sprawie
    - albo każdego dnia po ileś tam pozycji -> dwadzieścia kilka mniejszych
    "operacji"
    I tak pewnie zależy od danego SI używanego w konkretnym Banku.