  • Data: 2013-06-01 17:59:53
    Temat: Re: BZWBK pierwsza wypłata z promocji 700zł
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "pws" a...@g...co

    : Trochę jednak zamotałeś, bo warunki obu promocji (700
    : i polecenia) są podobne, ale nie identyczne. Nie ma
    : to jednak wpływu na wszystkie premie.

    : Wyżej wymieniałem tylko warunki programu Poleceń
    : (wystarczy je spełniać tylko przez pierwsze
    : 2 miesiące - czyli w twoim przypadku
    : w czerwcu i w lipcu).

    : A w promocji "Nawet 700..." (przez 10 miesięcy od czerwca)

    Czyli to 10*50+200+100

    200 za polecenie zapłaty
    100 za polecenie otwarcia konta
    50 za każdy z 10 miesięcy

    : wystarczą 3 przelewy wychodzące i 300 zł wydane kartą nawet
    : w jednej transakcji. To tak dla ścisłości.

    Ale nie zawadzi zrobić więcej?

    : Możesz oczywiście wykonywać warunki, które wymieniłeś przez
    : wszystkie 10 miesięcy nie wchodząc w te szczegóły i subtelne
    : różnice, a wszystkie premie i tak dostaniesz. ;)

    To dobrze.

    Nie chcę niczego przeoczyć czy przegapić a kto na gorącym
    sparzył się, te na zimne dmucha.

    Nie muszę

    )( po 2 miesiącach (w 3 i w kolejnych miesiącach) trzy razy płacić
    debetówką (mogę jeden raz, oby wydać 300 pln w miesiącu)

    i nie muszę

    )( po 2 miesiącach (w 3 i w kolejnych miesiącach) 4 razy
    przelewać z konta w Polskę

    a nawet nie muszę

    )( po 2 miesiącach (w 3 i w kolejnych miesiącach) przelewać
    wynagrodzenia do banku na KGP

    ale jeśli to zrobię, też nie stracę niczego z wiśni
    (jednorazowych wypłat) czy (wielorazowych,
    cyklicznych wypłat) orzechów.

    -=-

    Fajnie wiedzieć i widzieć wyraźnie, co trzeba zrobić.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'