eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[BZWBK] stanowczo doradzam :)Re: [BZWBK] stanowczo odradzam
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.ga
    zeta.pl!not-for-mail
    From: "Aga" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BZWBK] stanowczo odradzam
    Date: Fri, 3 Jan 2003 07:22:51 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <av3a6i$hsg$1@news.gazeta.pl>
    References: <av209e$1a8$1@news.tpi.pl> <0...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-4510.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: news.gazeta.pl 1041574931 18320 62.87.146.158 (3 Jan 2003 06:22:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Jan 2003 06:22:11 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-User: ramtopy
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:220050
    [ ukryj nagłówki ]

    MartaW wrote:
    >> ... nalezy im sie... a co tam :) postanowilem pochwalic katowicki
    >> oddzial (2) wbk...
    >> ...
    >> ... wbk? tak powinno byc w kazdym baku :)
    >> ...
    >> musialem sie podzielic z wami radoscia, ze banki czasami sa w
    >> porzadku :)
    >
    > Gratulacje, taki dobry poczatek roku to znakomita wrozba na
    > przyszlosc.
    > Mnie tez sie udalo. Dodzwonilam sie do "swojego" oddzialu (20 min - to
    > krotko). Dowiedzialam sie, ze system informatyczny ICBS sie myli i
    > czasem nalicza prowizje za likwidacje lokaty, a czasem nie. Odkrylam
    > tez, ze przewidziana na dzisiaj dyspozycja likwidacji lokaty (oraz
    > paru nastepnych) zniknela z pola widzenia. Szczesliwie polaczono mnie
    > z p.Iwona, ktora wyprostowala sprawy: nieslusznie pobrana prowizja
    > wrocila na moje konto, a zaginione dyspozycje znalazly sie.
    >
    > Chwala p.Iwonie. Chwala dyrektorowi katowickiego odzialu. Na pohybel
    > bankowi, ktorego system informatyczny czasem nalicza nienalezne
    > prowizje. Na pohybel bankowi, ktory nie potrafi bezawaryjnie
    > przeprowadzic migracji swojego systemu informatycznego i ktory,
    > blokujac dostep do lokat, nie uprzedza o tym klientow.
    >
    > Czy powyzsze rozroznienie miedzy bankiem a niektorymi jego
    > pracownikami jest dla Panstwa dostatecznie jasne?
    >
    > Marta


    Ha pokaż bank który zmienił system bezawaryjnie !!


    --
    Niech szmoc będzie z Tobą!
    Aga



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1