  • Data: 2002-06-19 20:45:46
    Temat: Re: BZWBK ubezpiecza karty...
    Od: "Jerzy Zielinski" <j...@t...debica.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    news:aekjf2$187$1@news.tpi.pl...
    > Ps. calkiem calkiem, bo za free :-))

    Ale odszkodowania trzeba dochodzić samemu u ubezpieczyciela.
    No i ten ma wymagania - notka policji, świadek, obdukcja itp

    > Ps. 2 i brawo za szybki update www :-)

    Za to szczególne brawa.

    BTW. Już zaczynałem się zastanawiać czy dobrze zrobiłem zamawiając KK BZWBK
    bo w końcu pojawiła się długo oczekiwana i obiecywana mi karta BPH (którego
    jestem długoletnim klientem. Ale widzę że dobrze. KK BZWBK działa świetnie,
    teraz to ubezpieczenie, pogląd przez sieć, no i zdjęcie mogę sobie umieścić
    :)

    W BPH czeski film, nikt nic nie wie, na stronach nic nie pisze (wg www
    oprocentowanie lokaty mają jeszcze ponad 10% z hakiem :). Podgląd przez sieć
    ma być - a przynajmniej znajomy który czeka na karte mówi że pijawiła mu się
    pozycja saldo karty, więc ... kiedys będzie.
    Choć ta Maestro kusi :)

    --
    Jurek Zieliński