eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK wyparowało konto24.plRe: BZWBK wyparowało konto24.pl
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Damian News" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK wyparowało konto24.pl
    Date: Tue, 22 Feb 2011 18:00:36 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <ik0q3m$7gj$1@news.onet.pl>
    References: <ijojek$nb6$1@news.onet.pl>
    <ijonfq$3r3$1@inews.gazeta.pl><ijoq63$ev2$1@news.onet.pl><X...@2...180.150.16><ijre37$2uu$1@inews.gazeta.pl>
    <ijria7$h0n$1@inews.gazeta.pl><ijuaod$36j$1@news.onet.pl>
    <ijvq98$cj5$4@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193-24-206-195.zvid.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1298394038 7699 193.24.206.195 (22 Feb 2011 17:00:38 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Feb 2011 17:00:38 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:547670
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości
    news:ijvq98$cj5$4@inews.gazeta.pl...
    > Dnia Mon, 21 Feb 2011 19:26:22 +0100, Damian News napisał(a):
    >
    >> A mi jakiś nadgorliwy pracownik na poczatku lutego zamknąl
    >> konto24.p i
    >> karte payback.
    >
    > Tak sam z siebie?
    >
    I to jest najdziwniejsze, w ich systemie nie ma żadnej informacji
    z jakiego powodu tylko numer pracownika i numer oddziału.
    Reklamacje składałem w I oddziale tam gdzie otwierałem konto, a
    rachunek zamknął ktoś z II oddziału.
    Zamknięty inny rachunek parę miesięcy temu jest że zgodnie z moja
    dyspozycją itp. A tu ani śladu. Inny pracownik mi powiedział że to
    pewnie błąd pracownika. To oni mogą tak sobie wchodzić do systemu
    i usuwać rachunki bez żadnej weryfikacji.
    Czekam na wyjaśnienie, zażądałem tego na piśmie zobaczymy co
    wymyślą.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1