  • Data: 2008-06-21 07:08:34
    Temat: Re: BZWBK - żebranie o klienta i statystyki
    Od: pb158 <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radek Wroclawski pisze:
    > mogę tylko potwierdzić - wczoraj byłem podwyższyć limit karty
    > kredytowej. Trwało to prawie godzinę - wypytywali o wszystko co jest
    > możliwe. Najśmieszniejsze jest to, że większość tych informacji podałem
    > 2 lata temu składając wniosek o kartę. Osoba kompletnie nie zorientowana
    > w obowiązujących regulacjach - co chwilę kogoś wołała i pytała. Gdy
    > powiedziałem, że nie pamiętam od kiedy jestem zameldowany - to niech pan
    > wpisze cokolwiek. Czyli namawianie do poświadczenia nieprawdy. No
    > comments. Jak nie podwyższą limitu to spadam z WBK...

    I o to właśnie mi chodziło w moim poście wyżej, w moim przypadku
    zwiększyłem w pewnym momencie obroty na koncie firmowym w mbanku(jako
    osoba fizyczna prowadząca działalność ) po około 3 miesiącach dostałem
    komunikat w systemie z propozycją zwiększenia limitu kredytowego (już
    miałem wcześniej limit) do kwoty X, wypełniam wniosek (w internecie) o
    zwiększenie do kwoty Z < X, kwota Z musi być dla mnie równa co do
    tysiąca bo wtedy szybko można policzyć ile faktycznie ma się
    "prawdziwej" kasy. Wypełnienie wniosku trwało 3 minuty. Po wylogowaniu z
    systemu po około 15 minutach i ponownym zalogowaniu kwota była już
    zwiększona :). Nikt się o nic nie pytał, z nikim nie rozmawiałem, nikomu
    nie przedstawiałem żadnych dokumentów a wniosek wypełniałem około
    godziny 01:00 w nocy :) . Identyczną sytuację mam na kontach prywatnych
    , ale z tego co zauważyłem tylko w tym banku tak mam, a przeszedłem
    chyba wszystkie banki w Polsce przez prawie 11 lat prowadzenia
    działalności i około 15 lat posiadania konta osobistego i wszędzie poza
    mBankiem z założenia traktowany byłem jak potencjalny naciągacz lub
    wręcz złodziej (ciążyła na mnie cały cały czas działalność gospodarcza a
    nie zwykły stosunek pracy, który jakoś lepiej jest traktowany przez
    banki i wymaga mniej dokumentów), i żeby nie było, że obracam jakąś nie
    wiadomo jaką kasą to zarabiam na tej działalności (jednoosobowej) około
    średniej krajowej tak +/- 500zł w zależności od miesiąca, czyli jak na
    działalność gospodarczą to bardzo mało.

    PZDR