eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK - żebranie o klienta i statystyki › Re: BZWBK - żebranie o klienta i statystyki
  • Data: 2008-06-21 05:11:31
    Temat: Re: BZWBK - żebranie o klienta i statystyki
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ygreko pisze:
    > BZWBK ma dobre produkty, ale obsluga tam jest tragiczna.
    mogę tylko potwierdzić - wczoraj byłem podwyższyć limit karty
    kredytowej. Trwało to prawie godzinę - wypytywali o wszystko co jest
    możliwe. Najśmieszniejsze jest to, że większość tych informacji podałem
    2 lata temu składając wniosek o kartę. Osoba kompletnie nie zorientowana
    w obowiązujących regulacjach - co chwilę kogoś wołała i pytała. Gdy
    powiedziałem, że nie pamiętam od kiedy jestem zameldowany - to niech pan
    wpisze cokolwiek. Czyli namawianie do poświadczenia nieprawdy. No
    comments. Jak nie podwyższą limitu to spadam z WBK...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1