    From: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BZWBK] zlecenie przelewu
    Date: Mon, 16 Jun 2008 09:29:42 +0200

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:g34v3k$2bjb$1@opal.icpnet.pl...

    > tak, można...praktycznie aż do niedzieli (nocy)

    Na infolinii stwierdzili, że:
    - jeśli został złozony jako przelew z data przyszłą da się odwołać;
    - jesli został złozony jako przelew z datą bieżącą, nie ma siły aby odwołać,
    ani przez BZWBK24 ani przez infolinię.

    Sprawdzić sam nie mogę, bo nie mam tam rachunku, pytanie wzięło się stąd, że
    byłem ciekawy na ile można mieć zaufanie do przesłanego ekranu z historii
    rachunku, na którym widnieje taki przelew.

    marekz