eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK24: Od dzisiaj przelewy z tokenem lub bez - do wyboru › Re: BZWBK24: Od dzisiaj przelewy z tokenem lub bez - do wyboru
  • Data: 2003-11-11 16:47:12
    Temat: Re: BZWBK24: Od dzisiaj przelewy z tokenem lub bez - do wyboru
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 11 Nov 2003 15:17:40 +0100,
    osoba podpisana: Markus Sprungk <z...@c...cy>
    napisała:

    > Nigdy. Zanim wykonam przelew sprawdzam go kilkakrotnie zanim pójdzie. Po
    > prostu bardzo szanuję swoje pieniądze bo chyba jak każdy muszę na nie długo
    > pracować. Z reguły cały miesiąc ;)
    >
    > NIGDY mi się nie zdarzyło bym przelał pieniądze byle jak i byle gdzie.
    > Jeśli ktoś tak robi to coż....jego wola
    Podziwiam Cię.
    Niemeniej jednak przyjmij do wiadomości, że są ludzie kontaktujący się z
    różnie wiarygodnymi odbiorcami. I właśnie po to, aby nie przelać tych
    pieniędzy byle jak i byle gdzie chcą a by do tych "mniej wiarygodnych"
    było trudniej przelać.

    KJ

    --
    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.