eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK24: Od dzisiaj przelewy z tokenem lub bez - do wyboru › Re: BZWBK24: Od dzisiaj przelewy z tokenem lub bez - do wyboru
  • Data: 2003-11-12 13:42:17
    Temat: Re: BZWBK24: Od dzisiaj przelewy z tokenem lub bez - do wyboru
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Glenn, nie bądź okrutna :^) To chodzi o jedno pólko w definicji przelewu -
    > zabezpieczać kodem TAK/NIE.

    Ja nie jestem okrutna - ja po prostu "węszę" , że wprowadzanie dodatkowych
    "wodotrysków" (a tak traktuje tę opcję) spowoduje wprowadzenie w mbanku
    jakichś opłat. Więc jestem na NIE. Do przelewów "zdefiniowanych" wprowadzam
    tylko tych, którzy są "pewniakami" - resztę wolę przeklepać ręcznie jako
    przelew dowolny.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn