eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK24 - przelew wew. "Niewykonany - OCZEKUJĄCY" tylko na co ! ?Re: BZWBK24 - przelew wew. "Niewykonany - OCZEKUJĄCY" tylko na co ! ?
  • Data: 2010-07-05 13:14:45
    Temat: Re: BZWBK24 - przelew wew. "Niewykonany - OCZEKUJĄCY" tylko na co ! ?
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 3, 9:58 pm, "jarek" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam,
    > Wykonałem koło 20-stej dzisiaj przelew z Konta Oszczędnościowego na konto
    > podstawowe (na którym powstał debecik 62 grosze po naliczeniu opłaty za kartę i
    > prowadzenie konta za czerwiec).
    > Nauczony jestem, że w mBanku (a także w Lukasie) w ramach własnych kont ale i w
    > ramach tego samego banku takie przelewy są wykonywany niemalże w tym samym czasie
    >
    > A w BZWBK24 patrzę i nadziwić i się nie mogę:
    > Data zlecenia: 2010-07-03
    > Data wykonania: 2010-07-03
    >
    > Pytanie po co jest ten dostęp internetowy ???
> [...]

    W godzinach nocnych trwa przetwarzanie systemu. W tym czasie przelewy
    wewnętrzne nie są wykonywane. Wszystkie przelewy zlecone w czasie
    przetwarzania wykonywane są po zakończeniu procesu.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK