  • Data: 2012-03-14 19:48:19
    Temat: Re: Badają grunt pod likwidację OFE
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "T.F." jjqrf9$75v$...@i...gazeta.pl

    > A jak sie bronic?
    > Minimalizowac straty :-)

    [wyjechać na stałe do BG?...]

    Rydzyk wzywa do niepłacenia podatków. Po dzisiejszym dniu,
    kiedy to ko_Alicja rządowa (PO, PSL, RP) pokonała PiS opór
    Rydzyka chyba nabierze tak zwanej mocy. [w watach?...]

    [można też wybierać innych ludzi do parlamentu; jednak
    teraz już potrzeba cudotwórcy do uzdrowienia sytuacji
    polskiej; nie wiem, czy NFZ pokryje koszty takiego
    leczenia... być może kosztami czynienia cudów NFZ
    zechce obciążyć Kościół... mój, Jednoosobowy
    Kościół Powszechny (czyli katolicki), jest
    przeciwnikiem czynienia cudów, dlatego mój
    Kościół odmówi płacenia za takie kuracje]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'