  • Data: 2010-05-26 22:45:24
    Temat: Re: Bądźmy solidarni w 2010 roku, pomóżmy powodzianom
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" m...@i...localdomain

    > Mialem na mysli rece ofiarodawcow, organizacje tylko przekazujace pomoc
    > powinny raczej rzadzic sie innymi zasadami.

    Chrystus (nauczający o tej niewiedzy) zapewne tez miał na swej myśli ofiarodawców.
    Ja przekazywałem ,,Kościołowi'' po cichu, aby nie drażnić ludzi dookoła siebie,
    na przykład moich rodziców, którzy byli zdecydowanymi przeciwnikami tak obfitego
    wspierania duchownych. :)

    Gdy przed laty zakonnica w Augustowie, zbierając na Radio Rydzyka domagała
    się podania moich danych, zauważyłem, że Bóg na pewno wie, kim ja jestem
    i jakoś sobie odznaczy, ;) że to ja wpłaciłem, nie ktoś inny. ;) I mam
    nadzieję taką, że kobiecina dziś jest pewna tego, iż Bogu nie pomerdało
    się w głowie. ;)

    > Reszta no comments, to mnie przerasta zdecydowanie.

    Co Cię przerasta? Moja propozycja odtajnienia kont
    Caritas Polska i podobnych ,,dobroczyńców''?

    Czyś Ty niedorosły ;) jak nie przymierzając min. Kudrycka,
    którą przerosło kontrolowanie szkoły Rydzyka? :) Kto jak
    kto, ale taka Kudrycka doskonale nadawała się do kontrolowania
    wyższej uczelni niepaństwowej w Polsce. :) (jako że sama miała
    taką uczelnię ,,pod sobą'' -- tyle tylko, że o rząd wielkości
    tańszą dla studentów)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'