  • Data: 2012-06-28 13:48:07
    Temat: Re: Bałagan w polbanku czy próba oszustwa?
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.06.2012 o 14:38 <a...@g...pl> pisze:

    > W skrzynce znalazłem dziś dwie karty: jedną spodziewaną od AliorSynca i
    > drugą
    > T-Mobile Polbanku. Ta druga przesyłka jest dla mnie niemałym
    > zaskoczeniem:
    > wznowioną kartę odebrałem jesienią zeszłego roku, a data ważności tej
    > wznowionej to 2014. Tymczasem w liście od Polbanku czytam, że "Państwa
    > karta
    > wkrótce straci ważność. W związku z tym załączamy nową". Nr karty i jej
    > rachunku - bez zmian, data ważności zmienia się o rok.
    >
    > Po co ta przesyłka? Czy w Polbanku mają taki burdel, że już nie wiedzą,
> [...]

    Tez dzis dostalem nowa karte, ale ja skladalem reklamacje na jakosc
    plastiku. Karta przetwala nieco ponad rok, mysle, ze moglo byc nia
    wykonana moze w 400 transakcji z fizycznym uzyciem i zaczely sie pojawiac
    pekniecia, jedno centralnia na pasku (1/3 karty) drugie ponizej.
    Reklamacje oczywiecie uznali za bezzasadna. Dzis jednak nowa karta
    dotarla, niestety po interwencji za posrednictwem znajomych pracujacych w
    banku.
    Generalnie wiec jest ok, ale niesmak pozostal, bo bez znajomosci zapewne
    moglbym korzystac z karty Polbanku tylko przy transakcjach MO/TO/IO.

    MK