  • Data: 2004-10-08 06:56:03
    Temat: Re: Bank BPH ułatwi nabycie akcji PKO BP
    Od: "Dave" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Flash" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ck481j$35r$1@news.onet.pl...
    > oooo, to może byc ciekawe

    a co w tym ciekawego ? Ze zalozy sie lokate na 6% z ktorej za 1-2% kwoty
    kupi sie akcje PKO BP ? I jeszcze za to placic ? To ja wole zlozyc zlecenie
    w moim bezplatnym biurze maklerskim. Wg mnie to chamski chwyt banku dla
    ludzi nie zorientowanych w prywatyzacji PKO BP. Sciagna pieniadze z naiwnych
    ludzi a pozniej ci ludzie beda w szoku ze dostali zaledwie kilka akcji....

    D.