eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank Gospodarstwa Krajowego wypowiada umowęRe: Bank Gospodarstwa Krajowego wypowiada umowę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <k1o55a$2dd$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Bank Gospodarstwa Krajowego wypowiada umowę
    Date: Thu, 30 Aug 2012 21:04:15 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Lines: 25
    Message-ID: <503fb929$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.6.89
    X-Trace: 1346353449 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26709 83.22.6.89:3880
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:578476
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości
    news:k1o55a$2dd$1@node1.news.atman.pl...
    > Wiadomość nie nowa, na stronach BGK już dawno zapewne są podobne
    > informacje lae ja na strony BGK nie zaglądam bo nie jestm ich klientem.
    > Na pewno?
    > Klika miesięcy temu otrzymałem list z informacją o zmianie regulaminu
    > w Nordei. Czyli kilka lat temu nie udało mi się całkowicie "wyprowadzić"
    > z banku. Udałem się na miejsce i rzeczywiście - pozostał jakiś rachunek
    > techniczny do spłaty karty. Bezpłatny, niegroźny ale czemu go nie
    > zlikwidowali wraz z kartą a najpóźniej po kilku latach nieużywania?
    > Zamknięto go przy mnie i zapewniono, że nie jestem już klientem...
    > Na fali "zamykania" odwiedziłem m.in. BGK - nie mam rachunków, lokat też
    > już od dawna nie i nie jestem już ich klientem.
    > Teraz otrzymałem poleconym za potwierdzeniem odbioru list z BGK: bank
    > rezygnuje ze świadczenia usług dla klientów indywidualnych i wypowada w
    > terminie 30 dni wszystkie umowy o prowadzenie rachunków. Lokaty będą do
    > końca ich trwania, ale się nie odnowią.
    > Czyli słowa nic nie znaczą - jednak wciąż jestem klientem?

    Ja mialem lokate u nich 5 lat temu i tez wyslali poleconym. Panstwowy bank
    kosztow nie liczy i wysyla do wszystkich, ktorych ma w jakies bazie danych.
    Ot dziala tak jak cale to panstwo.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 05.09.12 22:35 Arek

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1