  • Data: 2012-09-05 22:35:38
    Temat: Re: Bank Gospodarstwa Krajowego wypowiada umowę
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof napisał(a) w wiadomości: <503fb929$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>...

    >Ja mialem lokate u nich 5 lat temu i tez wyslali poleconym. Panstwowy bank
    >kosztow nie liczy i wysyla do wszystkich, ktorych ma w jakies bazie danych.
    >Ot dziala tak jak cale to panstwo.

    Byłem osobiście w oddziale w Warszawie. Tłumek starszych ludzi - pamiętam
    kiedyś - zawsze marmury świeciły pustkami. Wszytskie osoby z którymi
    zamieniłem parę słów przyszły w związku z wypowiedzeniem umów. W kolejce
    nie chciałem czekać, poza tym nawet kolejkowicze nie wiedzieli czy załatią
    sprawę bo oddział zamykają już o 16.00.
    Zadzwoniłem na infolinię - potwierdzili, że nic mnie z bankiem już nie
    łączy (ale dane wciąż trzymali żeby mnie przepytać i to znacznie dłużej
    niż wymagane 5 lat...), przyznali, że niepotrzebnie wysłali i przeprosili
    za kłopot.

    Arek