eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank MILLENIUM - ponad miesiąc na decyzję k.hipoteczny !? › Re: Bank MILLENIUM - ponad miesiąc na decyzję k.hipoteczny !?
    From: Jazz <j...@p...invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank MILLENIUM - ponad miesiąc na decyzję k.hipoteczny !?
    Date: Wed, 14 Jun 2006 12:54:07 +0200

    On Mon, 12 Jun 2006 22:39:45 +0000 (UTC), Don wrote:

    > Czy ktoś z Was miał takie doświadzcenia. Znajmowmy czeka już prawie
    > miesiąc na decyzję, teraz trwa dalej promocja i zastanawiam się
    > czy jest sens składania tam wniosku ?

    Ja czekam już ponad miesiąc. Papiery złożyłem 10 maja. Decyzję wprawdzie
    już mam pozytywną, ale sposób uruchomienia kredytu jest nie taki na jaki
    się umawialiśmy. Nieruchomość ma aktualnie obciążoną hipotekę, kredyt miał
    być przyznany w 2 transzach: pierwsza na spłatę hipoteki na rachunek banku
    gdzie właściciel ma kredyt i druga dla sprzedawcy. A ja dostałem kredyt pod
    warunkiem wcześniejszej spłaty tejże hipoteki za pieniądze których ani ja
    ani sprzedawca nie mamy. Ponoć mój wniosek trafił na debiutanta, który nie
    wiedział że jest możliwość spłaty starego kredytu nowym. Złożyłem
    reklamację i czekam...

    --
    Jazz
    http://jazz.prv.pl/