  • Data: 2004-03-24 11:44:08
    Temat: Re: Bank Millennium - jestem pod wrazeniem!
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    news:c3ri1n$1ub$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > ja jestem zadowolony, ze zamknalem i przestana mnie meczyc podwyzkami
    oplat i
    > zmiana taryfy 3 razy w miesiacu.

    Odkad mam u nich konto jeszcze nigdy nie placilem za korzystanie z ROR
    (dawny rachunek Millepensja). Oczywiscie jedyna oplate jaka place to 0,50 za
    przelew, 1,99 za ubezp. VE i 15 roczna obsluga VE. Nie licze oplat za
    uzytkowanie kart kredytowych - tu rzeczywiscie sporo. Nie wiem jakie konto
    posiadasz, ale mysle ze na tle innych bankow Millennium nie wypada
    najgorzej.
    A czy podwyzki... nadal masz 0800 i zauwaz nie placisz juz 2 PLN mies. za
    korzystanie z Bankolinii jak i wyplaty ze swoich bankomatow (kiedys bylo
    1PLN)...

    Mysle, ze do kazdego banku mozna sie przyczepic i tak na prawde nie ma banku
    w ktorym byloby doskonale i bez oplat.
    Pozdr,
    Leon

    Leon