  • Data: 2010-10-21 15:21:18
    Temat: Re: Bank Ochrony Środowiska
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > "RobertS" i9nd8v$jdu$...@o...icpnet.pl

    > To wiadomo, ale na czym polegają te kanty?

    stosują odwrócony na lewą stronę mechanizm zwalniania
    z oplaty za usługi bankowe

    w innych bankach wygląda to tak: debetówka płatna
    np. 3zł, ale jak wykona pan transakcje bezgotówkowe
    na minimum 300zł, bank nie pobierze opłaty (Lukas).

    w BOŚ to "bank tobie płaci za przelewy". Ile? 1zł/szt

    Pomyślisz sobie: super! naklikam 1000szt zarobie 1000zł
    a tu: niespodzianka. Konto płatne 10zł za przelew płacą
    Tobie 1zł ale tylko za pierwsze 10 sztuk. Prosty rachunek
    wskazuje, że albo bank zarobi 10zł albo zarobi mniej, ale
    klient (na przelewach) NIGDY nie jest w stanie zarobić.

    gdy doszedłem do tego wniosku, straciłem zapał do analizy
    warunkow "płacenia Tobie przez bank" za PZ i za inne usługi
    wiec reszte może streścić ktoś inny.

    ogólnie, żadnych wiśni, a jeśli już to zgniłe i robaczywe.