  • Data: 2008-09-28 12:46:37
    Temat: Re: Bank Pekao S.A - u innych też??
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Wrz, 14:37, stachb <s...@g...com> wrote:
    > Witam!
    > Dziś zaglądając na konto odczytałem taką oto wiadomość:
    > "Szanowni Państwo,
    > Przypominamy, iż od 1 października br. będą naliczane opłaty za wysyłkę
    > kodów SMS do akceptacji zleceń
    > w serwisie PekaoInternet*. Opłata za wysłanie przez Bank kodu SMS
    > służącego do zaakceptowania zlecenia złożonego w serwisie PekaoInternet
    > wynosi 0,20 PLN.
    > Włączenie opłat jest podyktowane zakończeniem trwającego do 30 września
    > br. okresu promocyjnego.
> [...]

    Pekao włączając usługę kody SMS od początku informował, że promocyjnie
    znosi opłaty za jednorazowe przesłanie kodu sms-em. Początkowo
    promocja miała trwać do końca kwietnia br. ale widocznie przedłużyli
    promocję do końca września.
    BZWBK za darmo przesyła pięć pierwszych kodów sms. Za kolejne bank
    pobiera opłaty.