  • Data: 2011-04-26 09:34:58
    Temat: Re: Bank Pocztowy - lokata ... - a jednak kicha!
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MałgosiaK" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:72e00d32-02a1-4616-af81-
    @Maruda co do mojej obecności tutaj to nie są pierwsze kroki - ot
    zmiana nazwiska :) kiedyś MałgosiaK, ale dziękuję za serdeczne
    przyjęcie

    Co do uwag:
    Informacja o tym, że beneficjentem przelewu na lokate ma być właścicel
    lokaty pojawia się w składanym wniosku - informacja: "dane z
    niniejszego wniosku muszą zgadzać się z danymi nadawcy środków, przy
    niezgodności Bank nie założy lokaty."
    W kwestii linku do ponownego założenia lokaty - daj mi chwilę jak
    wrócę do biura po krótkim urlopowaniu - muszę zweryfikować tę "inność"
    Słów kilka o możliwościach zarządzania lokatami online w Banku
    Pocztowym http://www.lokaty-online.pl/pomoc/funkcjonalnosci/

    Pozdrawiam
    Małgosia Śmiechowicz (Bank Pocztowy)

    A ja mam inną uwagę. Miałem u was około dwa lata temu trochę Killerów. W
    związku z tym miałem umowę ramową i nr klienta. Umowę wywaliłem i co teraz?
    Zalogowałem się do swojego konta przy pomocy adresu email i sa tam
    archiwalne lokaty, ale nie ma żadnych danych dotyczącej poprzedniej umowy i
    nr klienta.

    Przy próbie załozenia nowej lokaty jest pytanie czy mam już umowę. I co
    teraz? Jak mam, to mam podać numer, jak nie znam. Dzwoniłem na waszą
    infolinię. Duplikatu umowy z nr wysłac sie nie da. Umowę mam, ale fizycznie
    jej nie posiadam, mam kłamać, ze nie mam?