eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank Spółdzielczy w Tarnobrzegu - gdzie są moje pieniądze?Re: Bank Spółdzielczy w Tarnobrzegu - gdzie są moje pieniądze?
  • Data: 2012-07-03 13:34:54
    Temat: Re: Bank Spółdzielczy w Tarnobrzegu - gdzie są moje pieniądze?
    Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja niedawno likwidowałem konto w SKOKu (takie konto do zakładania lokat, nie
    ROR) i okazało się, że na zwrot 26 zł (= tzw. wkład i tzw. udział) muszę
    czekać do wiosny przyszłego roku, i co gorsza będzie tylko kilkunastodniowe
    okienko, w czasie którego będzie można wypłacić te pieniądze. Oczywiście
    jeszcze nie wiadomo, kiedy ono będzie. ZŁODZIEJE ten skok Stefczyka,
    połaszczyli się na moje 26 zł - ale jeśli mają powiedzmy milion klientów i od
    każdego wzięli 26 zł, to wyjdzie im okrągła sumka...