eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank bez oplat ? Mozliwe ?Re: Bank bez oplat ? Mozliwe ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "billy" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank bez oplat ? Mozliwe ?
    Date: Wed, 22 May 2002 12:57:17 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 19
    Message-ID: <acfu3r$5ui$1@absinth.dialog.net.pl>
    References: <acbqhi$1ji$1@news.tpi.pl> <acbr1e$lnt$1@korweta.task.gda.pl>
    <acbrq5$5tm$1@absinth.dialog.net.pl> <acd8fu$2c0$1@korweta.task.gda.pl>
    <acdtl4$f3v$1@absinth.dialog.net.pl> <acdv4d$rhp$1@korweta.task.gda.pl>
    <aced19$svo$1@absinth.dialog.net.pl>
    <m...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: dial-932.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: absinth.dialog.net.pl 1022065596 6098 62.87.139.164 (22 May 2002 11:06:36
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 May 2002 11:06:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:183592
    [ ukryj nagłówki ]


    > Tak z ciekawosci, zdarzylo Ci sie kiedykolwiek, zeby rozmowca z
    > callcenter "rzucił słuchawką" ?
    Nie . To ino taka figura retoryczna . Ciężko im pewnie zrobić coś takiego bo
    skoro wszystkie rozmowy są nagrywane to... Zdarzało mi się natomiast że
    rozmówca drętwym głosem powtarzał w kółko ta samą formułkę nie odnosząc się
    do pytania, że twierdził iż zapisze dane rozwiąze problem i poinformuje zaś
    gdy dzwoniłem po bezskutecznym oczekiwaniu słyszałem "pewnie rozmawiał pan z
    kimś innym, zapiszę i oddzwonię ( i jak zwykle nic), że ogólnie "olewają
    cię na odległość". Przy bezpośrednim kontakcie z osobą w oddziale łatwiej
    zainteresować ją swim probłemem i uzyskać pomoc, są też jakoś bardziej
    przekonani o swojej bezpośredniej odpowiedzialności za załatwienie sprawy
    ( i moze bardziej obawiają bezpośredniej negatywnej reakcji klienta)
    Ogólnie łatwiej cokolwiek załatwić "twarzą w twarz" niż "na telefon"

    billy



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1